в мене не раз бувало, коли машина сідала саме на захист, не на пороги, при цьому одне колесо просковзувало в повітрі.
ну і зтягувати підвисший ноут також набагато простіше коли він сидить на плоскому захисті
захист це не герметична конструкція яка перешкоджає притоку повітря. те тепле повітря яке віддає картер без проблем видувається повітряними потоками. крім того для картера набагато гірше налипання болота, глини - ось це реально погіршує охолодження створюючи таку собі "рубашку" і "запікає" картер як в глиняній печі. я по болотах спеціально не ганяю, але навіть і того куди я їжджу вистачає, щоб без захисту сарсати моторний відсік по саму приборну панель.
та і зимою їдучи в льодяній колії набагато спокійніше, коли гепаєшся захистом аніж алементами підрамника і картером.